Wednesday 21 December 2011

back to Architecture STUDIO

Sebenarnya, pada 3 bulan lalu aku menyertai satu kursus PPK  atau dengan kata lainnya Kursus Peningkatan Kemahiran, di Intekma Resotr, Shah Alam pada bulan 7 yang lalu.... Hari ni baru sempat nak letak hasil kursus kat n3 kali ni..... bukannya apa, sekadar berkongsi dan diabadikan dalam kenangan hidup aku....
 Inilah hasilnya.... lukisan persembahan dari aku....
Sebenarnya, dah lama aku tak melukis beria macam ni, dah 7 tahun aku meninggalkan Studio Architecture ini, so, terasa penatla juga nak back to school ni kan.... tak sudah dengan jadual kursus yang padat, kami diberi kerja kat bilik (tapau lagi)... So, start la stay-up malam2 buta macam zaman study dulu2.... 4 hari yang cukup memenatkan, tapi seronok kerana dari kursus ini, banyak juga yang aku dapat belajar dan polish mana2 bakat yang dah lama tak digilapkan ini....
 Biasala aku, dah memang seorang yang suka jot down everything input yang diberikan.... Dua2 tenaga pengajar adalah sepasang suami-isteri, dua2 Prof. dari UiTM,
Aku seboleh2 nya akan salin seberapa banyak input yang diberikan, dan yang penting untuk rujukan aku dimasa akan datang.....
 Semua teori yang diberikan amat berguna pada aku....

Hasil2 kursus dibentangkan untuk assessment.... 




No comments:

Post a Comment