Sunday 4 December 2011

kawan dan ertinya


Besar ertinya kawan-kawan kepada kita, serius aku katakan, mereka juga antara penyeri kehidupan kita..... Masih aku ingat, waktu aku belajar dulu, aku memang ada ramai kawan, baik lelaki maupun perempuan..... Sehingga sekarang, aku masih suka berkawan dan mendapat kawan baru...... Semua kenangan dan juga impian akan menjadi asam garam dan rencah  di dalam kehidupan ini...seronok dapat berhubung dengan kawan lama, beberapa orang dari sekolah rendah bersama, ramai dari sekolah menengah, masih saling kunjung-mengunjungi dengan bekas x-roomate kat u dulu..... dan semua ini akan mengeratkan silaturahim kita. 


Sekarang, dalam situasi yang berbeza, dan masing2 telah mempunyai karier yang pelbagai, namun kami disatukan dibawah payung yang digelar persahabatan. Kawan-kawan office sekarang menjadi sebahagian dari hidup aku..... bersama dalam suka duka, sakit-pening dan saling sayang-menyayangi menjadi intipati dalam bersahabat. 

























Kadang-kadang dalam kesibukan bekerja, kita seharusnya mengambil sedikit ruang untuk berhibur bersama rakan2.... coz,
life is short, make it sweet..... (pepatah aku).... Kalau serius memanjang, tak bestla..... tulis blog ni pun, satu motivasi untuk diri sendiri......














Take your time to enjoy....
Apa yang penting, BE YOURSELF!






No comments:

Post a Comment