Friday 9 December 2011

.....aku buat buku...

Akhirnya....lega....kerja penerbitan utk mqa aku selesai dan telah diterima oleh boss... dalam masa 3 hari ni, punch masuk kul 8 jer, aku mengadap kerja buat student guide book ni. Asal jam 5 jer, tangan tak nak behenti...bukannya apa, takut tak sempat siap. Sebab tu la, kalau anak aku da tido kat umh, aku sambung buat kerja nih... 53 page termasuk cover... Nasib baik la aku suka buat kerja2 penerbitan ni... nak kata otai tu tidak, tapi lepas la utk buat banner n backdrop jabatan, magazine etc.... Setelah beberapa kali amend, akhirnya.... final dan boleh dicetak minggu depan...

Antara student achivements sepanjang 2009-present...

dan pada 2009
dan antara gambar2 aktiviti senibina yang dijalankan di jabatan....
Kalau nama pun buat buku, mesti sikit sebanyak selit la sket gambar kita kan..... Hahahaa, bila lagi nak mengada masuk buku kan, takkan penat2 buat takde... kalau orang lain buat, belum tentu ada gambar kita kan.... Kalau betul2 glamor tu adala kot... So, mana aku, tuuu.... barisan depan paling tinggi.... hahahaha lagi perasan....

itulah dia buku aku... Semua gambar2 yang dimasukkan dlm buku ni semuanya yang pernah menang award apa2 ni....

dan dia punya belakang.....

so tamat siri buku 2011..

No comments:

Post a Comment