Tuesday 6 December 2011

My secret garden….


Saja jer bagi nama my secret garden, bukan rahsia pun... duk pun depan umah aku lagi....Aku tak banyak menyumbang terhadap penjagaan bunga orkid di rumahku, sekadar consultation aje, warna dan rupa aje… Yang banyak menjaga orkid2 kami adalah suamiku…. Dia memang suka lihat orkid berbunga…… dan satu lagi hobi dia ialah tanam bonsai….
Itulah saja dua jenis bunga yang ada ditaman rumah kami….. Aku suka bunga ros sebenarnya…tetapi mengakui tidak mempunyai banyak masa untuk menjaganya…. aku batalkan niat untuk tanam bunga ini….Satu harus aku puji tentang suamiku ini, walaupun dia memang suka automotif, baiki kereta, suka bab2 enjin dan kerja2 pertukangan yang lain, namun dia masih meminati seni berkebun ini…. 

 
Inilah diantara bunga2 orkid di rumah kami....

 dan anak2 seperti biasa, geramm jee tgk bunga2 orkid tu....

 tamat siri orkid.... Jadi la kita macam orkid, cantik rupa dan budi, berpanjangan...

No comments:

Post a Comment