Thursday 15 December 2011

jadual oh jadual

Start semalam lepas seminar hijau tu, aku terus siapkan jadual waktu pensyarah...... mujurla ada julia, sama portfolio aku, Jadual Waktu.... So, kalau time ni cuti Politeknik kebanyakan orang sedang cuti2.... kami duk pulun buat jadual waktu...so bz la sket time2 nak bukak poli ni....Thanks for Julia yang menjadi partner aku untuk buat jadual waktu ni, buat kali ke-3.... aku rasa kalau aku buat sorang2, alamatnya, tapau je la keja2 ni.... buat kat rumah, dengan bz nak kena audit mqa lagi, so banyak la keja sket compare sem2 lepas.... So, aku harap semua lect. senibina berpuashati dengan jadual sem2 ni.... aiii, keja buat jadual ni bukannya mudah, terutamnya bab2 nak puaskan hati semua pihak....


Seingat aku dulu, aku dah masuk portfolio ni dah 3 tahun setengah dah seingat aku. aku sorang2 buat jadual dibantu KP, tanpa Julia...... Masa baru2 masuk dulu, tak pandai lagi bab2 buat jadual ni...sebab dia ada banyak consideration yang perlu dikira.... Aku tak tau nak cakap, tapi aku rasa sepanjang bekerja dalam masa 7 tahun ni, tak pernah aku mimpi pasal kerja  kecuali kerja buat jadual ni.....ishhh, sebab orang nampak mungkin senang, buat draf n  mengadap komputer jer, tetapi realitinya kena jadi pemikir yang cekap utk memastikan semuanya goes fine... n meminimakan komplain semua pihak.... Komplain memang ada, tapi kalau kita dapat meminimakannya utk setiap semester, itu dah kira cukup baguss...
Namun sekarang, lepas dah dapat partner ni, ringan la sket kerja aku. Tq Julia, really meant it!

aku n Julia....
So, jadual waktu aku dah siap, dah boleh edar utk semua Monday ni..... hopefully semua org happy....

1 comment: