Friday 25 May 2012

Mood:Penat

Mood utk menulis sepanjang sebulan ni kureng sikit dek kerana waktu malam aku dah mula tired.... Terasa nak tido cepat jer lately coz kali ni, loya aku bukannya time pagi, tapi start jam 7 malam to 7 pagi, lain macam sket kali ni ( aii, ada can dapat bb girl ker???). Jawapannya, terserah kepada Tuhan kerana dia lebih mengetahui apa yang dikurniakan kepada kita... Kalau ditanya hubby aku, dia makin suka kalau kalau boy walaupun buat kali ke-4 utk cukupkan team futsal dia. Tapi, seperti ibu2 yang lain, of course la aku still berangan nak sorang bb girl, bukan apa... dapatla tlg aku  bab2 dapur... Ahh, tapi itu lambat lagi, hujung tahun ni panjang lagi... Ok, cerita bab2 loya ni, kali ni teruk sket compare anak ke2 dan ke3. Masa anak first dulu, tuhan aje yang tahu, semua benda yang aku makan, pasti muntah balik.... perghh seksa... then 2 dan 3 dah takde mual2, tapi kali ni dia dah start balik.... Tiap2 malam utk first trimester ni, aku akan cari asam or something utk aku kemam....Dan sejak itu, aku memang dah bekukan tugas masak-memasak buat seketika ini, 
... Sori ye abang, harap faham.... 

No comments:

Post a Comment