Tuesday 1 May 2012

Cerita tentang anak2

Pejam celik pejam celik, dah bertambah usia aku.... dalam hati aku (ish, kalau da pegang angka 30 tu, cepat je masa berlalu).... tapi apalah sangat pada umur... positifnya ia lebih mematangkan kita..... meningkat usia bukan bererti tua...sebab tua atau muda bergantung kepada jiwa kita, jiwa aku sentiasa muda ....hehe, yelah tu.... Kalau panjang umur aku dan takde aral melintang, hujung tahun nanti aku bakal menjadi ibu beranak 4.... EMPAT...bunyi macam best jer.... tuhan kau tabahkan hati ini untuk membesarkan semua anak2 ku dengan sempurna....
Gambar 7 tahun lepas, with Adam, anak sulung...


dan anak kedua, Aman
And Asif, ketiga....
and next .....???????



2 comments:

  1. tahniah kak Lin. tak dapat nak ikut jejak langkah.. tak larat lagi melayan 3 hero ni. harap-harap dapat heroin plak lepas ni..

    ReplyDelete