Wednesday 14 March 2012

Mock Model Making for Individual Design

Hari ini, jam 4 pm nanti adalah masa utk submit mock model individu bagi kelas design aku, hopefully everything goes fine..... Kesian juga kat diorang coz ada byk task lain yang kena submit jgk week ni.... Tapi, apa nak buat.... everything kena ikut schedule yang telah ditetapkan.... oleh aku... Macam tu la life students, time aku jadi student tu pun macam tu jugak, kitaran yang sama...... apa yang diorang lalui, dah kami semua tempuh suatu masa dulu...... Sekarang keja lain pulak gayanya.... Tiada siapa akan schedulekan kita.... semuanya depends on your time management..... K la, saksikan foto yang baru tadi aku ambik, seawal 8 am kelas diorang bermula, material utk mock model ni; recycle board dari kotak pc kat lab yang baru tiba, kotak2 tu dia nak buang, so aku n student kutip, elak membazir then bleh simpan sket duit, hidup 3R....
Khusyuk buat model pagi2 ni..... Zul dan Nizam, atau panggilan glamor yang selalu aku dgr, Sam



dan lagi...

Teringat plak waktu student dolu2.....

2 comments:

  1. wah semakin penuh da klas dsb 6 nie... hebat2.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kali ni students 25 org jer, tapi maybe diorang arrange kelas tu nampak full kot...

      Delete