Thursday 12 April 2012

120412Khidmat Masyarakat - Melukis Mural

Hari ini bermula lagi satu aktiviti Program Senibina yang telah berlangsung di Sekolah Rendah Permatang Badak. Memang padat dengan aktiviti kebelakangan ini sehinggakan tak terkejar aku dibuatnya. Kadang2 dua meeting dalam satu hari, tukar pengerusi saja (aku selaku ajk stay kat kerusi yang sama)... Apa nak buat.... Mlm tadi ada dinner Pra-Graduation bagi meraikan pelajar semester akhir.... aku tidak ketinggalan utk join... Pagi ni pulak ada event mesra awam....tapi gambar2nya belum aku upload lagi...
 
So, untuk Khidmat Masyarakat Melukis Mural ini berlangsung jam 9 pagi sehingga petang.... aku pergi tolong2 diorang buat mural pagi tadi, petang tukar orang lain pulak....
Try to buat mural yang ada kaitan dengan matapelajaran Sains di sekolah..
Dan girls pulak buat mural kat wall lain....

Tamat siri mural....

No comments:

Post a Comment