Friday 7 September 2012

Jamuan Hari Raya di Jabatan

Hari ni, jabatan aku suatu majlis jamuan hari raya sempena menyambut Syawal ini, so jamuan bermula jam 9.00 pg macam tu, tapi disebabkan hari ini pelajar kelas aku turut terlibat dengan portfolio pertengahan dari jam 8-10.30, maka, terpaksalah aku turun untuk sesi bergambar sahaja sebelum naik kat tingkat 3 balik utk menyambung portfolio tersebut.... Nasib baik la student aku turut menjamu kami dengan nasi lemak best n triffle buatan sendiri ;).... So, sempatla aku berposing sket2 dgn kamera orang....Tapi belum boleh post sebab masih tak ditransfer oleh depa ;) Aku dapat duduk kerusi depan yang memang dikhaskan utk ibu2 mengandung n VIP2...hehe, perasan sebagai VIP sekejap... Sebenarnya, jabatan aku terdiri daripada 115 pensyarah dan 10 orang staf sokongan :), tapi disebabkan faktor yang tak dapat dielakkan, lebih kurang 35 orang tak dapat hadir dalam sesi bergambar kali ini ;)...

No comments:

Post a Comment