Wednesday 8 August 2012

bz, bz dan bz lagi...

Tau takpe, itulah ceritanya dengan aku sejak dua menjak nie, bz memanjang....kat opis, kelas dah mula, satu lagi dengan keluarnya portfolio jabatan yang baru ( tapi portfolio aku tak baru2 jugak, sama jer, apala nasib badan), biasala pertama Ketua Penyelaras Penerbitan Jabatan, Penyelaras jadual Waktu dan Penyelaras MQA ( akradetasi), sumenya pasal dokumen, doc, doc dan lagi....so itulah sebabnya aku tak ada banyak masa nak update n3 ni, ikutkan dah bersawang jugakla blog aku ni.... tapi, hari ni sempatla aku curi nak update, itupun lunch hour, kita tak lunch coz puasa sebulan. ( InsyaAllah penuh Ramadhan kali ni ;)... So, semalam buat apa, mqa la, pastu pergi check up, bb sihat, dah hampir 22 week, alhamdulillah.... Rasa2 nya, masuk 5 bulan lebih ni, jantina dah ada, cuma aku jer tak nak g scan lagi, takut.... hero lagi :0. Tapi aku rasa aku mesti bersedia walau apapun jantinanya, janji dia bb yang sihat dan sempurna ;)

So, untuk tatapan u all sempatla aku post kerja2 penerbitan aku dalam seminggu dua ni.... dah namapun ajk hebahan & promosi, mustila kerja2 aku buat backdrop, poster, banner, bunting, kad jemputan dan seangkatan dengannya......

ini posternya
Ni pulak bannernya...
kad jemputan fold 3
dalam kad jemputan fold 3...
and last sekali, hebahan utk staf JKA....
itulah kisahnya, ni cepat2 nak pi print nih...
K bye semua ;)

No comments:

Post a Comment