Monday 27 August 2012

berdebar menunggu kehadirannya....Disember 2012

Salam semua, tgk jer pada tajuk ni mesti semua heran, apa lagi yang ditunggu aku.... Disember ni.... kalau dipanjangkan umur, aku bakal menimang seorang lagi cahaya mata.... :) . So, sekarang, walaupun baru 6 bulan lebih, aku dah lebih2 sibuk mencari nama utk bakal anakku nanti ( walaupun pada awalnya suami aku dah minta dia menamakan bayiku utk pertama kalinya)..... So, persoalannya sekarang,  boy or girl? Tak dapat aku jawab, coz walau dah ada jantina dengan usia sekarang, aku belum scan :).... Semua kawan2 mesti tertunggu2.... utk aku menimang samada bb boy.... dan mudah2an ada yang berdoa utk dpt bb girl.... Aku tak kisahlah (pujuk diri-sendiri), tapi yang paling penting bb tu sihat dan sempurna, itu sudah memadai...
Lepas tu, aku mulala berangan2, bb yang bakal lahir ikut muka sapa.... ku, abah dia or anak2 ku yang bertiga tu..... jeng2 jeng.....

Adam- anak pertama



Aman - anak ke-2

or Abah diorang....

Asif - anak ke-3


Orrr.....mama dia,
Tunggu, Disember nanti ;)


No comments:

Post a Comment